Once Upon A Time

Η φωτογραφία μου
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα κορίτσι που λάτρευε τις ιστορίες! Ιστορίες παλιές αλλά και καινούριες, γεμάτες αγάπη, έρωτα, χαρά αλλά και στεναχώρια και μίσος. Ιστορίες που όλοι, λίγο πολύ, έχουμε ακούσει από κάποιον γνωστό ή από κάποιο φίλο.. Ιστορίες που, γιατί όχι, έχουμε ζήσει εμείς οι ίδιοι! Όλα όσα μάθαμε από τρίτους, όλα όσα γνωρίσαμε από μόνοι μας και όλα όσα θα θέλαμε να πούμε βρίσκονται σε αυτό το blog με λίγα λόγια.. Εξάλλου όπως λέει και ο λαός "τα πολλά λόγια είναι φτώχεια". Καλό ταξίδι στα "γνώριμα" λημέρια...

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Της ζωής μου κομμάτι εσύ...




Ήρθες ξανά στα όνειρά μου.. και ήταν τόσο ζεστά τόσο ερωτικά…
Ξάπλωσες δίπλα μου και ξεκίνησες να με χαιδεύεις.. Ανατριχίλα με κυρίεψε.. Σα να περνούσε ρεύμα από μέσα μου!!
Με φίλησες και μου έδωσες τον παράδεισο! Με άφησες να σε νιώσω και χάθηκα ανάμεσα στα αστέρια! Με φιλούσες και παραδινόμουν όλο και πιο πολύ σε σένα..! Αυτά τα χείλη σου ξέρουν να φιλούν υπέροχα.. Η ζεστασία από την καρδιά σου είναι τόσο έντονη και επιβλητική!
Στο άγγιγμά σου τρέμω, στο φιλί σου μεθάω και στον έρωτά σου λιώνω!!!
Είσαι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου!!
Δεν πρόκειται να αφήσω κανέναν να σε πειράξει.. δεν θα μου πάθεις τίποτα!!
Θα είμαι σαν το φύλακα άγγελό σου που θα σε φιλάει από του κόσμου τη λήθη..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου